When you tell me that it'll be ok

Igår blev det lugnt, var över och hälsade på morfar en sväng tillsammans med mamma bara. Träffade även moster Sussie som kommit hem från Stockholm och det är toppen!

Idag hade jag planerat att sticka och träna när jag vaknade men mamma bad mig följa med och handla så vi åkte iväg och gjorde det, och nu har jag inte längre någon lust att träna. Får bli imorgon som det känns nu! Och ikväll blir det till att gå ut och käka med några tjejer som jag sa igår, hemskt mys.

Nu ska jag gå in och ta mig en lång härlig dusch och sedan fixa iordning någonting litet att käka. Bara  ta det allmänt jättelugnt vet du.



And I wanna believe you
When you tell me that it'll be ok
Yeah, I try to believe you
But I don't

When you say that it's gonna be
It always turns out to be a different way
I try to believe you
Not today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0