Ja ingenting är vad man tror

Nu håller jag på att försöka ta tag i det här med skolan, men det är inte så lätt med tanke på allt som händer. Jag önskar så att det fanns någonting jag kunde göra! Men jag har lärt mig att det är inte ofta saker och ting blir som man vill inte.

Hursomhelst har jag varit ute på en trevlig promenad med johanna nu ikväll och det kändes helt rätt. Gå omkring, palla äpplen att tugga på och helt enkelt bara vara. Dagen i skolan var annars också rätt okej idag, hade någon jobbig håltimme här och där, men det gick bra ändå. Fast nu hade jag tänkt lägga mig och kika på "a walk to remember" här, för att den är ju såååå bra! och efter det blir det nog till att sova.

stackars hämmade lakej
och stackars dig och stackars mig
det är en konstig värld vi lever i
ja ingenting är vad man tror



det är inte alla som får mina snygga autograf på ryggen eller, jenny ;D


Kommentarer
Postat av: jenny

nej dom får ju inte de ;)

2008-09-02 @ 09:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0