Låt mig leva i min värld

Började dagen idag med att jag trodde mobilen var helt gone. Men tur hade jag, och det var den inte.. hade bara lyckats trycka in den långt in under kuddarna i sängen så det var ju lugnt.

Har precis kommit hem nu typ, var till skolan och gjorde en svenskaredovisning och efter det fick vi en liten lektion i tryck inom fysiken vilket vi inte var så jäkla säkra på eller. Fast det är nog åtminstone lite bättre nu med den saken får vi väl hoppas. Och idag ska jag fan komma iväg och träna, det är ett som är säkert. Jag måste verkligen nu! Så det är bara till att börja fixa nåt att käka och sedan sticka iväg.

Och nu ni! Ikväll ska jag lyckas kolla klart på filmen jag sa att jag skulle kika på i förrgår, för jag somnade nämligen då. Inte min grej att kolla film på kvällarna, haha. Jo, idag så!


TA MIG TILLBAKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0