I hope it treats you with respect

Hur skönt är det inte att helgen äntligen är här igen då? Jag gillar det skarpt iallafall. Och det blir en lugn helg även nu för att sen ska jag slå på stort nästa helg när alice har kalas, fyfan vad kul det ska bli! Ikväll får vi se lite vad som händer och sker, och sedan imorgon ska vi nog ut och käka någrastycken som det ser ut, ska bli jättemys.

Borde plocka undan på mitt rum, igen.. jag förstår bara inte hur jag lyckas stöka ner så jävligt alltså, haha. Det är grejer överallt så det är dags att göra någonting åt det.


In case you didn't know I really care for you
I just wish you all the best
And if love should come and knock on your door
I hope it treats you with respect


suddiga bilden, men henne tycker jag om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0