Du kan väl ringa mig ibland

Träningen gick rätt skapligt idag så jag är nöjd. Och imorgon ska vi knäppa skämtkortet i skolan och det kan om något bli roligt att se.. haha. Vad vi ska ha får ni ta och se när det kommer ut sen, för jag säger ingenting ;D

Men nu ska jag slå igång filmen och efter det sova eftersom det faktiskt är en dag imorgon också. Då hoppas jag på ett sms från Phone house om att min mobil är klar, för nu är jag trött på den här. Sedan blir det även en sväng på stan med min kära mor efter skolan imorgon, för att kika ut lite nya träningskläder och sån skit som är bra att ha, höhö. Blir träning till tusen också, så det kan bli en bra dag!

Nog snackat om allt detta, NU blir det filmen!

Du kan väl ringa mig ibland
Jag pratar gärna sönder
alla torra, gråa nätter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0