Nu kan det vara försent att säga som det är

Träningen var i vilket fall helt galet jobbig, fast tror nästan det var ännu värre förra måndagen, men ändå.. jobbigt var det, haha. Har hunnit komma hem och slänga i mig lite käk, fast det blev bara lite fil och en smörgås eftersom att maten tydligen tagit slut, men jag klagar inte. Var ändå inte speciellt hungrig!

Nu hade jag tänkt mig en varm och skön dusch och sedan krypa ner i sängen för att bara kika på en film. Känner att jag behöver en riktigt tidig kväll nu, för det suger att sitta och halvsova på lektionerna verkligen, även om jag tycker själv att jag blivit bättre på det där. Och visstja, vi har inte ens gått en vecka i skolan ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0