Häll ut havet ända bort till horisonten

Lördagen var i det stora hela jäkligt lyckad får jag säga. Vi började kvällen några tjejer här hemma hos mig och det var verkligen trevligt och ni är tokbra allihopa! Sedan fortsatte vi kvällen inne på Hangloose där man träffade massor av roliga människor att umgås och ha roligt med. Jag hade skitroligt iallafall!

Igår var jag väl inte jättepigg kanske, men det gick helt klart. Var förbi hemma hos min kusin på dagen för att hjälpa henne lite med en jobbgrej, men det blev inte så mycket gjort på den fronten, haha. Sedan på kvällen hann jag med att träffa ika och ta en sväng i boulongern. Hamnade i lekparken tillslut och det gillar vi.

Nu idag har jag varit i skolan dådå som ni alla kanske förstår. Så var det individuelt val och sånt, men fick sluta mycket tidigare för annars hade jag fan slutat om en kvart, haha. Hann med att gå förbi och kolla upp min klipptid på onsdag en liten sväng och även lämna in mobilen på lagning IGEN! Fick tillbaka den för mindre än en vecka sen lixom, och det är redan ströd. Men vad gör man?! Gjort nu iallafall, så får tillbaka den inom två veckor vilket känns som en evighet just nu.

Blir till att åka iväg och träna alldeles strax här nu iallafall, det ska bli skönt. Känner att jag kan behöva det rätt väl om jag ska vara ärlig! Men nej hörrni, ska nog röra på påkarna nu jag.

Sprid ut bensinen över solnedgången
Riv ner staden
Häll ut havet ända bort till horisonten
Tysta ner musiken
Hon kommer aldrig hit igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0