Den dagen kommer, då vintern frågar: "Vad gjorde du hela sommaren"?

Det blev en lugn och mysig kväll igår tillsammans med johanna. När det blir så länge mellan gångerna vi ses har vi så himla mycket att prata om och det är så roligt! Men nu är det skärpning, lär ses oftare. Blev inte speciellt sent heller och det är väl delvis lilla anldeningen till att jag är uppe redan nu. Kan verkligen inte sova, och inte blev det bättre av att jag vaknade med solen rätt i ögonen heller.. men sovit har jag ju gjort iaf :)

Blir lite party med mina härliga idag som det ser ut, och det är aldrig fel. Och sen tror jag att det blir lite umgänge med ida under dagen, väntar bara på att kvinnan ska höra av sig nu, haha. Själv måste jag iallafall börja röja undan på mitt rum, fattar inte hur det kan se ut som ett bombnerslag efter bara några dagar. Men jag brukar ju lyckas så!

Borde väl kila iväg och hänga tvätten och sån skit som mamma tvingar mig att göra, bara för att hon själv ska iväg under dagen. Så det är väl bara göra det då, vi hörs sen vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0