Om det fanns någonting jag kunde göra

Nu börjar det likna någonting här hemma faktiskt. Nästan så jag blir stolt över mig själv, haha. Nej men jag har iallafall städat undan, hängt och vikt tvätt och massa sån skit. Bara dammsugaren kvar som jag får plocka fram så småningom också då.

Har skorna på mig som jag inhandlade i huvudstaden i tisdags enbart för att se om jag får några skavsår eller så. Det handlar om ifall jag ska våga ha dom ikväll eller ej. Men änsålänge har jag inga skavsår alls och dom är rättså sköna med. Men vi får se hur det känns om någon timme, för nu ska jag slänga ihop en sallad till mig själv för det känner jag mig mycket väl värd, hihi.

Man känner sig bara så hjälplös,
och jag önskar så att det fanns någonting jag kunde göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0