Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här

Dagen idag har varit grymt bra. Började med att jag gick i skolan till halv 12, och sedan taggade ner på stan  för att ta ut pengar till min efterlängtade kära klippning!

Så började jag min ensamma ritt över prärien.. nej, det där var inte roligt. Internskämt som pappa brukar dra bara, men jag gick upp för att fixa till frisyren min lite, vilket den verkligen var i behov av. Så nu är jag jättemörk brunhårig här, och jag trivs som tusan. Klippte upp det också, men bara lite lagom mycket på längden sådär, toppen! Efter det var jag på sista feriepraktikmötet i hela mitt liv, aldrig mer behöver jag gå på ett sånt. Den är bra, haha. Fick intyget att jag jobbat och så fick vi redovisa lite och säga vad vi fått göra.

När allt detta var avklarat blev det till att åka ner på stan igen för att träffa min härliga simone. Vi gick en sväng på stan och tog en fika. Det blev en sallad på George, och om den inte var underbar så säg! Det blev en till titt på stan efter det för att vi inte orkade sitta längre, haha. Men hur bra som helst vill jag lova att det var iallafall.

Nu hade jag tänkt ta mig ett fotbad och beroende på vad jag känner för om en stund kika på en bra film eller läsa en bok. Det återstår alltså att se, men datorn får vara med ett tag till i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0