Att ens försöka värja sig saknar mening

Det har varit en grymt lugn och skön helg faktiskt, fast nu börjar det bli lite mycket. Känns lite bra med skola imorgon så jag får någonting att göra, haha. Då är det illa alltså! Och ska jag vara ärlig har jag fan inget vettigt alls att skriva här, så jag tror att det blir soffan trots allt.


och du skär, skär som laser och jag har inget vettigt försvar
att ens försöka värja sig saknar mening
för du skär, skär som laser och jag förlorar hur jag än gör
för du är inte nån som man låser in och inte nån som man "har"


Kommentarer
Postat av: ronja

det är bra när folk skriver mindre seriöst.. eller idag är det skönt. för min hjärna fungerar inte.. och har inget vettigt att säga ja heller..

2008-08-31 @ 18:40:10
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0