Allt det här vänder sig in i mig

Tror ni inte kära vänner att jag klev upp flera timmar för tidigt och satte mig på bussen till skolan idag? Jo det gjorde jag minsann. Satt på 8 bussen nu och insåg efter ett tag att det ju är torsdag och att vi då börjar halv 11. Och hur bra kändeds den lixom? Jag kunde ta en buss hela 2 TIMMAR senare. En aning irriterad blev jag på mig själv, men vad gör man då. Jag hoppade av bussen hemma hos elsa istället och sitter här och umgås med henne nu. Det är också bra iochförsig men jag hade ju inte tackat nej till att sova åtminstone någon timme till. Jaja, nu är det som det är :) Tror vi ska gå ner och fixa lite frukost nu snart efter att hon fått på sig alla kläder och sånt.
So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0